Nauta Shiprepair yard

Wybrane projekty

Przedłużanie trawlera: M/V “FAXI – RE 9″

Jednostka "FAXI - RE 9" została zbudowana w 1987r. w Norwegii jako sejner do połowu okrężnicą. W 1991r. statek został przebudowany i przystosowany do trałowania dennego i pelagicznego, włokiem, jak też do łowienia okrężnicą. W 2000r. w S.R. "Nauta" w Gdyni statek uległ ponownej przebudowie.

Przebudowa na statek do poszukiwania diamentów: M/V “Ya Toivo”

Statek został zbudowany w latach 80-tych w Wielkiej Brytanii dla Marynarki Wojennej Królestwa Wielkiej Brytanii.

Statek pierwotnie służący do ratownictwa i wspomagania atomowych łodzi podwodnych został przebudowany w Stoczni Remontowej "Nauta" S.A na tzw. diamentowiec, czyli jednostkę zajmującą się poszukiwaniem i wydobywaniem diamentów z dna morskiego, z maszynownią na rufie, pomieszczeniami mieszkalnymi, nadbudówką i sterówką w części dziobowej.

Przedłużanie statków: M/V “Lysblink” “Lysvik” i “Lysbris”

Jednostki "LYSBLINK", "LYSVIK", "LYSBRIS" Statek "LYSBLINK" zostały zbudowane w stoczni AGB Shipyard LTD Surat w Indiach w 1998r. zgodnie z przepisami DNV. Jest to transportowiec papieru z burtowym systemem załadunku, dwoma pokładami, jedną ładownią, maszynownią i nadbudówką na rufie. Przystosowany jest również do przewozu kontenerów na pokładzie głównym, międzypokładzie i dnie wewnętrznym.

Conversion to chemical carrier: M/V “Copernicus”

The vessel was built in German yard Peters & Co., in 1987 as a dry bulk cargo and containers carrier. In 2001 she was converted at SHIPREPAIR YARD “NAUTA” S.A., into the chemical carrier having six self-supporting cargo tanks built in, each one them 35 tons of weight, and these are not the part of hull’s construction.

Page 3 of 4 « Previous Next »
© Stocznia Remontowa Nauta. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i administracja eximius.pl